טופס הצעת עבודת מחקר לבדיקה

שם התלמיד/ה : עינב יוסף

נושא העבודה:
ייצוג נשים באופן מיני בפרסומות- השוואה בין שנות ה-90 לשנות ה2017-2018.

דילמת המחקר:
חופש הפרסום לעומת פגיעה ברגשות הציבור של הנשים ופגיעה בדימוי נשים.

שאלת המחקר:
כיצד מוצגות נשים בפרסומות בשנות ה-2017-2018 בהשוואה לשנות ה-90.
האם גם בשנים 2017-18 יש פרסומות מיניות, החפצת נשים וייצוג מיני של נשים בפרסומות?

שאלות הקשורות עם שאלת המחקר:
* האם כחברה התקדמנו, כלומר הפסקנו להשתמש באישה כגוף שטחי המפרסם?
* האם התופעה של שימוש בגוף האישה באופן מיני לצורך פרסום במגמת עלייה או ירידה?
* מה המטרה של המפרסמים כאשר הם מחפיצים נשים? (אסטרטגיית המסר)
* מהי החפצת נשים? גבולות המיניות .

כלי המחקר:
השוואה בין 4 פרסומות של פעם לבין 4 פרסומות של היום.

ההשוואה תתבצע בטבלה לפי הקריטריונים הבאים: לבוש,צורת צילום כלומר זום אין/ זום אאוט/ זווית הצילום, צורת העמידה, כיתוב, הבלטה- מה מבליטים, איזה צבעים הם השולטים, מי לצידה של האישה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תקציר

עבודתי עסקה בנושא  ייצוג נשים באופן מיני בפרסומות- השוואה בין שנות ה-90 לשנות ה2017-2018. לפי מה שאנו יודעים כיום, פרסומאים משתמשים ב...